3 Günde Mutluluk

Herkese yeni bir gün, yeni bir haftadan merhaba. Bugün Ali Rıza'nın işi dolayısıyla San Diego'ya geldik. Günlerdir San Francisco'ya gideceğimizi düşünüp hevesle evde sesli planlar yapıyordum ama bu durumu uzak bir geleceğin hayali olarak düşünen kocam bey maalesef bu sabah yola çıktıktan sonra gideceğimiz yerin San Francisco değil San Diego olduğunu söyledi. Neyse çok büyük bir değişiklik olmadı diyebilirim çünkü bütün günü üniversite kütüphanesinde tezimle geçiriyor olacaktım her şekilde. Şu anda San Diego Üniversitesi'nin Geisel Library'sindeyim. Çalışmaya çoktan başlamıştım ama bugünü boş geçirmeyeyim blogda yine de bir şeyler yazayım dedim.


Cumartesi günü öğle saatlerinde planladığımız üzere evden çıkıp Santa Monica'ya doğru hareket etmeye başlamıştık. Yola çıkar çıkmaz annemden bir sesli mesaj geldi. Sesli mesaj şu hepimizin bildiği 'yayalım arkadaşlar, son dakika haberi', 'herkes öğrenmeli' tadında bir mesajdı. Mesaj şöyle başlıyor: "Merhaba arkadaşlar son dakika haberi gibi olacak az önce bir haber aldım enerji boyutunda şöyle bir durum var..." Bir kadın konuşmaya başlıyor -ve annem değil çünkü bana sesli mesaj gönderdiğini düşünmüştüm- bir anda son dakika haberi aldığını söylüyor ve enerji boyutundaki değişimle ilgili(!) (Elektrik ya da doğal gaz gibi bir şeyden bahsetmediğini de hemen anlıyorsunuz.)
Diyor ki: "Türkiye saatiyle gece 12 itibariyle başlayacak olan 3 günlük evre bütün karmaların yok olma zamanı ve bu 3 gün içinde düşündüğünüz her şey önümüzdeki 10 yılınızı etkileyecek. Bu 3 gün içinde olumlu bir enerji yaratın, hayallerinize odaklanın aklınıza gelen bütün negatiflikleri uzağa gönderin." 1 dakika 37 saniye boyunca konuştu. Doğru olmayabilir, inanmayabilirsiniz ama olumlu düşünmenin kötü nasıl bir tarafı olabilir ki zaten? diyerek-önemli bir dolunayın başladığını da biliyordum zaten- önce Ali Rıza'ya sonra hemen Hazal'a üç gün negatiflik yok hayal kuruyoruz pozitiflikler yaratıyoruz falan filan dedim ve başladım.

Aklıma ne zaman olumsuz bir şey gelse çıkardım aklımdan, gerçekleşip gerçekleşmemesi umurumda bile olmadan hayal kurdum. Zaman zaman olabilitesine takılıp inançsızca yaptığım da oldu ama devam ettim. 10 yıla gerek kalmadan bir şey oldu. İki gündür olmadık kahkalarla çınlatıyorum evi. Karmaya inanmak evet, burçlar astroloji enerjiler çılgınca evet benim için ama kişisel gelişim zırvalığı haline gelmiş olan bu 'positive vibes'-'hadi pozitif düşünelim' olayı hiç benlik bir şey değildi. Ama dinlediğim andan itibaren bunu yapmam gerekiyor dedim ve önümüzdeki 10 yıl ne olur bilemiyorum ama şimdilik üzerimdeki bu etkisi oldukça başarılı. Tanrım kimseleri kişisel gelişimin kucağına düşürmesin duaları ederken yakında kişisel gelişim kitapları okuduğumu görürseniz şaşırmayın. 

Teşekkürler anne, teşekkürler evren..
Sizi seviyorum.

Yorumlar

  1. Evrende yankilanan kahkahalarini duyabiliyorum.
    Bende seni seviyorum ❤️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben Bir Gürgen Dalıyım

Kemal Tahir - Yorgun Savaşçı

Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Film)