Ekim ve Kürkçü Dükkanına Dönüş





    Hepinize merhaba,

Dünya Verdiği Sözleri Tutamayanlar şampiyonu oldum geldim. Tam bir siyasetçiyim. (Lisansımın Siyaset Bilimi olduğunu bilenler için güldürü öğesi olarak kullanılmıştır.)
Çok zaman geçti. Hatta kendimce bir gelenek haline getireceğimi umduğum doğum günü yazımı bile yazamadım ve 1.Geleneksel'de kaldı. 26 yaşında oldum yani merkez. Pek büyüdüm. Yazmadığım dönemde Ankara’ya geldim ve master’a başladım. Aslında master yapıyordum zaten. Ama çok çok çok istediğim Kadın ve Toplumsal Cinsiyet’ten kabul alınca pılımı pırtımı toplayıp kürkçü dükkanım Ankara’ya döndüm. Gelir gelmez de öyle bir yoğunluğun içine düştüm ki evlerden ırak kendime yeni gelebildim. Geçen zamanda tonlarca şey okudum. Makaleler, kitaplar, tezler… Bir o kadar da yazdım, çizdim. Instagram'da arada paylaştığım için yaptıklarımdan haberdar olanlar masterla ilgili soru yağmuruna tutunca artık bir şeyler yazmanın zamanı geldi diyip oturdum masanın başına.
Hazır sonbaharın da en güzel zamanlarıyken özellikle bu fotoğrafları seçtim. (Taa Oregon'dan bu fotoğrafları çekip gönderen canım Ali Rıza'ya bin teşekkür :) )



    Sizinle burada zaman zaman sohbet etsek de, gittiğim yerleri, deneyimlerimi paylaşsam da aslında etrafında toplandığımız konu kitaplar. Kitaplardan da en çok romanlar ve öyküler elbette.

Yazmadığım süre boyunca iki tane roman ancak okuyabildim sanırım. Muhtemelen roman okuyamama sürecim oldukça uzun bir dönemi kapsayacak. Ama ben kendi alanımla ilgili tonlarca kitap okumaya devam ediyor olacağım ve neden onlar hakkında yazmayayım diye düşündüm. Feminizm nedir, toplumsal cinsiyet nedir, kadın nerededir bunları neden anlatmayayım? Nasıl zaman ayıracağım konusunda bir fikrim yok ama okuyarak tonlarca şey tüketirken biraz da üretmek gerek. Hem master hakkında konuşuruz hem de kendimce önemli gördüğüm bu meselelere değiniriz.




    Henüz bir plan program yapmadım. Hangi konulardan başlayacağımı bilemiyorum ama okuduğum romanları ya da gittiğim yerleri de yazmaktan uzak kalmak istemiyorum. Yaşadıklarımdan bende iz bırakan ne varsa onları yazıyor olacağım. Bizim için en önemlisi deneyimler olacak yine. Bunu feminizm konuşurken daha derinlemesine anlatırım belki ama şimdilik böyle.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

Sevgiler...

Not: Son fotoğrafı kendi odamdan çektim. Ankara da fena sayılmaz canım :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben Bir Gürgen Dalıyım

Kemal Tahir - Yorgun Savaşçı

Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Film)