Eylül





    Hepinize uzun bir aranın ardından merhaba!

Sizin içinizi heyecanla dolduran, işte yepyeni bir başlangıç dediğiniz o tarih ne zaman bilemiyorum. Ama benim için o başlangıç daima eylül oldu. Belki de okulların başlaması gibi heyecanlarla yıllar içinde bu bakış açım gelişti bilemiyorum ama sonbaharın gelmesi hemen yeni heyecanları beraberinde getiriyor benim için.


    Uzun bir ara vermiştim yazmaya ve hemen kitap yorumlarıyla dönmek istemedim.
Bu yaz benim için oldukça keşif dolu; hayallerin bazen gerçek olması bazen de kırılması için kurulduğuna dair kanıtlar peşinde iz sürerek geçti. Olmaz heralde ama diye çıktığım yollardan hep ellerim dolu döndüm. Kesin gözüyle baktığım, güvendiğim hayallerim ise buhar olup uçtular. Kısacası ben plan yaptım, hayat bana içten içe güldü ve canı nasıl olmasını istiyorsa onları verdi. Mutsuz muyum olanlara? Bunun cevabı kocaman bir HAYIR. Hayatın sürprizlerle dolu olması onu yaşanır kılıyor ve bazen yanılmış olmak o şeyin gerçekleşmesinden çok daha iyi sonuçlar doğuruyor.



    Bu yaz tüm bu olup bitenler dışında neler yaptın derseniz: bir sürü film izledim, yepyeni yerler gördüm ve bir dolu kitap okudum. Yepyeni kararlar aldım, yepyeni başlangıçlara yelken açtım. Daha fazlasının olabilmesi için eylül ayının gelmiş olmasının tadını çıkarıyorum şimdilik.
Hayatımın en güzel iki parçasının bu ayda doğmuş olmasının da bir tesadüf olmadığını içten içe bilerek eylülün en güzel mucizelerini kucaklıyorum.
    Eğer mucizelere inanmıyorsanız ya da mucizeleri aramaktan yorulduysanız bu eylüle bir şans verin. Belki de mucizenin kendisi siz olursunuz.
   

Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsın :)
    Boşver kaybedenler kendileri üzülsünler :)
    Blogunuz harika! Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgilerimle, B.
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/unutuyoruz-kendinizi-motive-ediyor.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben Bir Gürgen Dalıyım

Kemal Tahir - Yorgun Savaşçı

Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Film)