Liman Kitap & Kahve



    Herkese merhaba,

    Dün Ankara'daydım ve hem Ankaralıların hem de Ankara'yı ziyarete gidenlerin bayılarak bahsettiği Liman Kitap'a gittim.

Liman kitap&kahve hem kitap satın alabileceğiniz bir kitapçı hem de geniş menüye sahip bir kafe. Üst katında ayrıca bir okuma-çalışma salonu da oluşturulmuş. Çok kalabalık olduğu için oradan görüntü alamadım ama oldukça kullanışlı bir alan yaratılmış.

Ben kahve ve çaylarını deneyimledim. İkisi de oldukça lezzetliydi. Sadece içecek değil tatlı ve ana yemek çeşitleri de bulunmakta. Fiyatlarına gelirsek bulunduğu bölge açısından oldukça kararında.



    Kafe ve çalışma alanını başarılı bulurken kitaplar için çok da aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Popüler kitaplar arıyorsanız bulacağınızdan eminim. Fakat bir kitap arıyorum bulamıyorum ama "..." kitapçıda kesin vardır dediğimiz yerlerden değil. Böyle bir şeyi amaçladıklarını da düşünmüyorum zaten. Bu kadar çok öğrencinin bir arada olduğu Ankara için kesinlikle harika bir yer olmuş. Ayrıca kitaplarda indirim de yapıyorlar.



    Kitaplar yazarların menşeine göre ayrılmış. Ayrıca tür ayrımı  yapılarak da raflar oluşturulmuş. Bunun okuyucu açısından olumsuz bir durum olduğunu düşünüyorum. Akademik kitaplar için ayrı bir yer oluşturulmuş fakat bu da bütünlük içinde değildi. Bu sebeple kitap ararken biraz kafanız karışabilir.

    Son olarak diyeceğim o ki şehirde ulaşımı kolay, kahvenizi yudumlarken kitabınızı okuyabileceğiniz, yemek yiyip sohbet edebileceğiniz; dilerseniz ders çalışmak için dilerseniz kitapçı olarak faydalanabileceğiniz çok yönlü bir yer Liman Kitap. Eksikleri elbette olacak ama beklentileriniz saydıklarımda birleşiyorsa muhakkak uğrayın, çok seveceksiniz.

Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben Bir Gürgen Dalıyım

Kemal Tahir - Yorgun Savaşçı

Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Film)